Klachtenregeling

1. Inleiding

1.1. Deze klachtenregeling is van toepassing op de aankoop van Digitale Producten via de Webshop van Joyful Life gevestigd te Alkmaargracht 92, Almere, Nederland. 

1.2. Deze regeling heeft tot doel een duidelijk kader te bieden voor het behandelen van klachten met betrekking tot aangeschafte Digitale Producten, zonder de mogelijkheid van restitutie.

2. Indienen van Klachten

2.1. Koper kan een klacht indienen door contact op te nemen met de klantenservice van Verkoper via teuniponsteen@gmail.com. 

2.2. De klacht dient een duidelijke beschrijving van het probleem te bevatten, inclusief relevante informatie zoals bestelnummer, aankoopdatum en omschrijving van het aangeschafte Digitale Product.

3. Behandeling van Klachten

3.1. Verkoper zal de klacht zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen [aantal] werkdagen, in behandeling nemen. 

3.2. Bij ontvangst van de klacht zal Verkoper onderzoeken of er sprake is van een kwaliteitsprobleem met het aangeschafte Digitale Product. 

3.3. Indien het kwaliteitsprobleem wordt bevestigd, zal Verkoper beoordelen of vervanging van het Digitale Product mogelijk is.

4. Vervanging van het Digitale Product

4.1. Indien Verkoper vaststelt dat er sprake is van een kwaliteitsprobleem dat de bruikbaarheid van het Digitale Product aantast, zal Verkoper, ter beoordeling van Verkoper, overgaan tot het aanbieden van vervanging van het Digitale Product. 

4.2. De vervanging zal plaatsvinden door middel van het verstrekken van een nieuwe downloadlink voor hetzelfde of een vergelijkbaar Digitale Product.

5. Uitsluitingen

5.1. Klachten die niet gerelateerd zijn aan kwaliteitsproblemen van het aangeschafte Digitale Product vallen niet onder deze klachtenregeling. 

5.2. Klachten die voortkomen uit onjuist gebruik of onzorgvuldige behandeling van het Digitale Product door de Koper vallen buiten de scope van deze regeling.

6. Wijzigingen en Toepasselijkheid

6.1. Verkoper behoudt zich het recht voor om deze klachtenregeling op elk moment te wijzigen. De meest recente versie van de klachtenregeling is te allen tijde beschikbaar op de Webshop. 

6.2. Op deze klachtenregeling is Nederlands recht van toepassing. Geschillen die voortvloeien uit of verband houden met deze klachtenregeling zullen worden voorgelegd aan de bevoegde Nederlandse rechtbank.

Door een klacht in te dienen volgens deze klachtenregeling gaat de Koper akkoord met de hierin vermelde procedures en voorwaarden.

Winkelwagen
Scroll naar boven